Snart så...

Ja snart så hoppas jag kunna lägga ut lite fina bilder å storys om utecykling i underbart vårväder, men för tillfället gör mycket jobb och problem med rygg/nacke att jag varken kan eller hinner med mer än några zwiftrace i veckan samt något enstaka återhämtningspass även det sistnämnda i den virtuella världen...

Det är väl en jäkla tur att jag åtminstonde får till lite cykling överhuvudtaget, annars hade jag blivit tokig...

(null)

Igår körde jag den 3:e deltävlingen i Masters weekender series och fick faktiskt med mig en seger från racet, om än med liten marginal men ändå. En seger är en seger. Jag ledde totalt redan innan gårdagens deltävling så nu befäste jag den positionen ännu mer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback