Frisk...

Ja det var inte nån Corona som spökade i kroppen utan troligtvis lite biverkningar efter vaccineringen förra veckan, vilket tydligen inte är helt ovanligt att man kan känna av sådär runt en vecka efteråt...

Så, efter några dagar "offbike" har jag kommit igång igen med lite lätt träning genom att testa runt lite banor i den nya zwiftvärlden Makuri Island. En trevlig värld som påminner mycket om mina favoritplatser att cykla på, vissa delar liknar det böljande landskapet runt Girona i Spanien och andra delar påminner om Thailand, speciellt de små byarna man passerar liknar väldigt mycket småbyarna old Takuapah och Kapong. T.o.m vänstertrafiken bidrar till att jag känner som hemma, dessutom en massa grusvägar som förhoppningsvis innebär lite tävlingar likt långlopp på mtb framöver. Det vore väl häftigt...

Förövrigt har helgen spenderats med familjen och invigning av spabadet, tursamt nog fick vi åtminstånde några soltimmar i detta annars så bedrövliga vår/försommarväder. Det var längesedan nu jag var utomhus och njöt av en svettig cykelrunda med tillhörande fikastopp, jag längtar nåt oerhört efter bättre tider & bättre väder...

(null)
Fick till några frusna/blöta timmar på mountainbiken i torsdags...

(null)
I fredags & lördags körde jag runt på de flesta banor i den nya världen vilken var en trevlig bekantskap...

(null)
Det blev även ett "virtuellt varv" på mountainbiken...

(null)
Sedan blev det bad...

(null)
Med sonson Casper...

(null)
"Färskingen" Dallas får nog vänta med bad ett tag...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback