Lite nytt på G...

Vi jobbar för fullt här hemma för att göra färdigt grunden till där det nya spabadet skall stå, leveransen av "baljan"  är beräknad till nästa vecka och den efterföljande helgen skall verandan byggas ut runt badet. Det kommer att bli en plats för skönt häng med hela familjen under många år framöver...
(null)
Här får jag en liten hjälpande hand av Casper...

Både jag å Madde är också inbokade för vår första vaccinationspruta, nästa måndag är det dax och med blandade känslor är jag ändå glad över att få det gjort. Nu kanske man vågar hoppas på att framförallt en lång vistelse utomlands i vinter kan bli verklighet men också en mtb resa till Danmark i sommar om jag får önska fritt...

Tre fina resultat från zwift har jag också att redovisa, jag har kört två korta sprintrace i A klassen med en 3:e resp 5:e plats som resultat och igår blev jag 2:a på veckans ZHR masters serier. Riktigt starkt motstånd på dessa race innebar också att jag fick med mig lite nya fina rankingpoäng och jag klättrar stadigt på listan...

(null)
Mina tre senaste race...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback