Blandad kompott…

Träningen den senaste veckan har bestått av en blandad kompott av olika cykelaktiviteter, jag har kört både mountainbike, grusväg och racer.  Ja t.o.m ett par korta sprintrace på zwift har jag hunnit med och det sistnämnda behövdes verkligen vill jag lova, det var ett tag sedan jag zwiftade och det märktes igår. Man tappar snabbt när man inte regelbundet tävlar på zwift och igår gick det betydligt sämre än vanligt tack vare bristen på riktigt hårda pass, men nu är jag igång igen och jag ska verkligen försöka få till en dag med zwiftrace varje vecka framöver…

Hittills har veckan bjudit på träning varje dag och imorgon avslutar jag detta sexdagarsblock med ett rejält distanspass på mountainbike tillsammans med Jonas Zackrissons och elitgrabbarna från Varbergs MTB innan jag tar en välbehövlig vilodag på söndag…

(null)
Gravel längs med floden Rio Segura…

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback