Ett försenat inlägg…

Jag trodde att jag redan publicerat detta inlägg om mitt mtb äventyr uppe i bergen, men det hade jag tydligen inte…
Nåja, i torsdags körde jag en långloppsrunda som jag hittat på "appen" komoot och som tydligen skulle vara riktigt fin. 65 km och ca 1200 hm skulle avverkas och till en början så var det riktigt lättåkt och betydligt mer grusväg än riktig mtb åkning, men… det ändrade sig snart och för att göra en lång historia kort så blev det en hel del släpande och puttande på cykeln uppför helt sjukt branta å steniga stigar riktigt eländig terräng…

Men hem kom jag tillslut och såhär efteråt så är det rundor som denna som bygger karaktär för framtiden…
Bilderna nedan är från dom lättåkta partierna av rundan.
(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback