Extremt väder…

Nordöstra Spanien har haft ett extremt väderläge de senaste dagarna med hårda stormvindar & väldigt blöta regnskurar, det har inte blivit något cyklat de två senaste dagarna och idag blir det heller inga utomhusaktiviteter…

Men imorgon vänder det, prognosen ser lovande ut för den kommande 10 dagars perioden och helgen kommer spenderas i Girona där jag ska delta på ett par gemensamma helg/distans rundor. Det ska bli kul att cykla med lite sällskap igen som omväxling…

Mina zwiftpass har också "frusit inne" de senaste veckorna, det har varit för kallt å blåsigt för att sitta utanför husbilen å zwifta om kvällarna å det dröjer nog tills jag kommer längre söderut innan jag tar upp den aktiviteten igen. Lite synd för jag gillar de hårda zwiftpassen å jag behöver dom också lite regelbundet för att hålla formen men nu är det som det är och då jag inte följer någon mer detaljerad/strukturerad träningsplan så spelar det egentligen ingen större roll…

(null)


(null)

(null)
Gårdagen spenderades på Salvadore Dalis Theatre & Museum i Figueres, det skulle vara väldigt intressant att kunna titta in i den mannens hjärna. Eller kanske inte …
🤪


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback