Födelsedag…

Igår fyllde jag 58 år och med tanke å att familjen inte är på plats så firade jag den på näst bästa sätt… Först blev det en riktigt fin gravelrunda på fastande mage, sedan en trerätters lunch med min kompis Tommy (som stod för notan) och detta följdes sedan upp med ett besök på en strandbar i eftermiddagssolen där det blev några mohjitos och en cigarr innan kvällen avslutades i husbilen med lite serietittande på Netflix. Tack alla som grattade mig under dagen, det värmde 😁

Idag har vi tagit oss till strax söder om Barcelona och inväntar fredagen då min gode vän Tommy flyger hem och älsklingen Madde kommer ner, hon anländer fredag kväll och troligen så kör vi söderut redan på lördagen och fram tills dess så har jag tänkt utforska lite spännande mtb rutter här i område. Ombyte förnöjer heter det ju…

(null)
Området runt Girona å Palamos i norra Spanien har bjudit på fantastiskt grusvägscykling, nu får vi se vad resterande del av resan bjuder på..,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback