The week so far…

Måndag = 1 timmes gruscykling
Tisdag = 2,15 tim gruscykling
Onsdag = 2,30 tim gruscykling
Torsdag = 3,20 tim racer
Fredag = zwiftrace å uppflyttning i A klass igen 😫

För närvarande blåser det kraftiga stormvindar från norr så dagens pass får nog bli det första mtb passet på resan för att komma undan vindarna lite, det finns ett riktigt fint å stort skogsområde precis bredvid där vi bor som jag redan rekat lite på mina grusvägsrundor å jag har sett att det finns mängder med markerade mtb leder i området så dagens uppgift blir alltså att köra singeltracks nån timme eller så…

(null)
Några bilder från veckan…

(null)

Igår förmiddag var jag också ute på en långpromenad i området där jag ska cykla idag så jag vet lite vad som väntar och är riktigt sugen på lite mtb cykling igen, det var ett tag sedan sist…

(null)

(null)

(null)

(null)
Hittade ett par riktigt fina öde stränder igår på min långpromenad…

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback