Grus, grus å ännu mera grus...

Ja just nu är grusvägscykling det enda jag tänker på, de korta sprintloppen på zwift har ersatts av betydligt längre zwiftrace eller gruppträningar i "gnetfart". Allt för att bygga upp en bättre uthållighet och förmåga att köra flera timmar i sträck utan att dö på kuppen som jag gjorde på västgötaloppet för några veckor sedan. Om mina kommande utmaningar blir lika tuffa som det Afrikanska gravelracet som Laurens Ten Dam och Thomas Dekker dokumenterade i filmserien KOKOTO vet jag inte men det är väl bäst att förbereda sig på att det blir tufft, för det blir det nog i allra högsta grad...
 
här kommer den fjärde och avslutande episoden från dokumentären KOKOTO och gänget från Live Slow Ride Fast...
 Glöm ej textrutan 🔝

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback