Söderut…

Strax ska jag ge mig av söderut en låååång weekend för att reka å fixa med lite grejjer innan jag nästa lördag den 15:e oktober kör ner med husbilen för att övervintra i Spanien, det innebär att resten av veckan blir helt träningsfri (åtminstånde från cykling). Fast några långa promenader å lite core/styrkeövningar ska det nog gå att få ihop trots allt å cykling blir det nog så att det räcker till med senare när jag väl är på plats med husbilen…

Förövrigt så har jag zwiftat i stort sett varje dag de senaste veckorna och kört med ett upplägg som jag tror ska hjälpa mig lite inför de kommande långa grusvägstävlingarna som väntar senare i höst, det är mycket kul att se fram emot…
(null)
Det gick segt idag å här ute på det fjärde och sista varvet av dagens virtuella masters race fick jag ge mig och rullade ensam vidare mot en ändå ganska ok 5:e plats…




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback