2 X sprint vinster…

Ja de två korta sprint racen på zwift igår eftermiddag gick ju riktigt bra måste jag säga, seger i bägge racen blev det och i det första gick jag t.o.m. solo för att få ut de watt som jag ville ha. Eftersom jag kör dessa race som träning/stenhårda intervaller så går det ju inte att ligga å lurpassa för en bra placering, nä då är det klart bättre att hålla hög effekt genom hela racet och få ut en riktigt bra intervall av det hela, oavsett utgången…
(null)
Två jämna å för mig riktigt hårda 5,45minuters intervaller…

       Idag har jag kört en riktigt fin återhämtningsrunda på mtb, torra stigar och en sommarvärme som vägrar ge vika det är något som jag verkligen gillar…
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Imorgon ska det bli ännu varmare, upp mot 25 grader spås det och då får det nog bli ett distanspass med racern…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback