Då vart det dax igen…

Att starta upp en ny vecka alltså, jag började dagen med 45 km stigcykling och tyvärr måste jag erkänna för mig själv att när det blir stökigt så funkar det inte speciellt bra med högerhanden. Det gör ont och jag är fortfarande väldigt stel i handen/handleden, det är ju några veckor kvar till västgötaloppet men det verkar nog som att jag får hålla igen och ta det lite försiktigt om jag inte ska riskera att förvärra skadan. Ja ja, bara jag kan vara med å cykla så får jag väl vara nöjd, det blir ju ett bra och hårt distanspass och det behöver jag inför nästa långa gravelrace nere i Spanien en månad senare…

Helgen som gick (fredag till lördag) var vi ju ute och testade det nya förtältet till husbilen och det får med beröm godkänt, det kommer att bli några väl använda extra kvadratmeter utrymme under vår vintervistelsen i Spanien. Sedan gick resten av helgen åt till att jobba i trädgården samt att stapla sex kubik ved så trots utebliven träning under lördagen och söndagen så fick kroppen jobba ganska bra ändå…

(null)
Från dagens morgonrunda…

(null)
Lite småkyligt innan solen kom fram ordentligt…

(null)

(null)
Vi har ju haft uppe tältet på uppfarten här hemma tidigare men nu testade vi på riktigt och vi är väldigt nöjda, det är trots allt inte varmt varje dag i Spanien under vintern och med det här tältet istället för markisen så kan vi ju stänga om oss när det behövs. Det är inte jättestort men helt ok för två personer och några kvällar i veckan kommer jag sitta därinne å köra zwift, för visst ska snart trainern med den också…

(null)
Och sedan det här med veden då, vad ska vi med sex kubik ved till kanske ni undrar då vi ju inte ska vara hemma i vinter…
Jo vi eldar nästan jämt resten av året, både inne och ute i trädgården så den går nog åt vad det lider…

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback