Förberedelser...

Lördagen har hitills ängnats åt förberedelser inför morgondagens Västgötalopp MTB Marathon, cykeln är tvättad, smörjd och genomgången. Benen har fått sitt väckningspass i form av ett kortare zwiftrace där jag blev 3:a i ett hyfsat stort startfält, nu skall kläder och annan utrustning läggas fram och sedan är det bara att fylla på med energi, slappa och vänta in morgondagen...
 
Det är skönt att starten bara är en halvtimme bort med bilen så att det blir en lugn morgon imorgon utan stress då starten är först klockan 11,00 på förmiddagen, senast jag körde ett race var i mars 2020 nere i Thailand så det var ju ett tag sedan och målsättningen med morgondagen är bara att det ska bli jäkligt kul att få stå i en startfålla igen. Jag har inga ambitioner att jaga placeringar mer än att jag självklart kommer ta ut mig ordentligt, jag har fortfarande en skadad högerhand och jag kommer inte att riskera något inne på de stökiga partierna utan siktar på att hamna i en bra och jämn grupp och sedan fullfölja racet med en fin och positiv känsla...
 
Lördag innebär ju också att det är "filmtajm" så jag bifogar episode 3 i dokumentären KOKOTO...
 Återigen så följer inte undertexterna med automatiskt så ni får trycka på textsymbolen själva…

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback