Grus, mtb å lite zwift på det…

Jag har fått några fina dagar på grusvägarna häromkring sedan sist och så länge sommaren dröjer sig kvar så det är ju bara att njuta för fulla drag…
 
(null)

(null)

(null)

(null)


Sedan ska jag ju köra västgötaloppet mtb om tre veckor och hade förväntat mig ett lättåkt grusvägsrally enl nedan beskrivning från deras hemsida men jag har nu fått info från flera som kört banan att den beskrivningen är åt helsike vilseledande, heldämpad cykel rekommenderas och jag får nog börja köra lite mer i skogen för att se vad min hand klarar av efter skadan…
(null)
Fel formulerat eller en ny bansträckning som ingen vet om??  Ja vi får väl se den 19:e september…



(null)
I går cyklade iallafall jag å sonen bort till björkehov för att snurra runt lite i skogen och det gick faktiskt helt ok, visst är jag stel och svag i handen men det mesta sitter nog i huvudet. Jag är inte helt bekväm med att stå på för fullt om det är för tekniskt underlag, vi får se om "vågar" mer om tre veckor eller om jag håller igen och kör på säkerhet…

(null)
Efter gårdagens mtb pass satte jag mig i garaget och körde ett sprintrace vilket jag vann, jag har haft några riktigt bra race den senaste tiden och sprintformen är på topp…


(null)
Vi har också fått hem och provmonterat vårat nya spanska "uterum". Det kan behövas lite mer yta om vi ska bo i husbil under 5 månader i vinter…






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback