KOKOTO episode 2...

Tja allihopa, har egentligen inget nytt att dela med mig om för tillfället mer än att efter fredagens 120 km på min racer så har jag vilat två dagar helt från träning. Jag blev väldigt sliten i fredags och har helt klart tappat en del av förmågan att cykla långt efter en utebliven vinter i Thailand förra året där jag ju normalt sett fått en hel del mil i benen under ca fem månaders vintervistelse, sedan jag senast var där nere vintern 2019-2020 så har det ju mest blivit kortare uterundor eller korta zwiftrace och speciellt det senare har ju byggt upp andra kvaliteer som inte är att förakta. men just att cykla lite längre det känner jag att jag måste jobba lite mer på i vinter och förhoppningsvis så ger fem månader i Spanien mig alla förutsättningar att klara detta.
 
De tävligar och utmaningar framöver som jag kommer fokusera på är just av det lite längre slaget såsom långlopp på mtb eller graverace så lite fler långpass i benen i vinter står högt på "prio listan"...
 
Här kommer episode 2 av KOKOTO, ett exempel på vad jag vill göra i en nära framtid... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback