Nummerlapp på…

Ja igår var det nummerlapp på för första gången på över ett och ett halvt år och en sak är då säker, man blir inte kung på långlopp genom att bara köra en massa korta sprintrace på zwift. Nä, jag har nog lite att jobba på innan den typen av tryck i benen och uthållighet som krävs för ett långlopp infinner sig…

Men riktigt kul var det trots att jag körde de flesta av gårdagens ca 70 kilometer i ensam majestät, nu jobbar jag vidare mot nästa utmaning som är ett 106 km långt gravelrace i Spanien om en dryg månad. Då hoppas jag ha höjt mig ett snäpp eller två, eller att åtminstånde några andra är lika långsamma som jag så att jag får lite sällskap under racet…

(null)
Igår var det nummerlapp på för första gången på väldigt länge…

(null)
Nästa utmaning väntar om drygt en månad…

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback