”Bloggtorka”

Ja det har inte varit så mycket kul att skriva om den senaste tiden men nu börjar glädjeämnena dyka upp igen, efter förkylningen med kraftig huvudvärk och ett ihärdigt knaprande av Ipren så åkte jag på magkatarr som fortfarande besvärar en del. Men trots det sistnämnda så har jag faktiskt kommit igång lite lätt med träningen igen och efter två lättare zwiftpass och en lika lätt grusrunda så vann jag faktiskt ett 75 km långt masters race på zwift idag, dåligt motstånd var nog den största anledningen till segern men en seger är alltid en seger men viktigast av allt, äntligen är jag uppe på cykeln igen…

Jag har också sålt två av mina cyklar vilket inte var svårt i dessa tider med leveransproblem hos många märken, jag har tre nya ramar från BCF (Borås Cykelfabrik) som jag ju numera jobbar åt och som bara väntar på att bli monterade med de finaste komponenter man kan tänka sig. Det är både en MTB hardtail, en lätt Gravel och en ännu lättare Racer som jag ska köra på under året och jag hoppas kunna bygga ihop mountainbiken under veckan och återkommer så fort som möjligt med bilder och mer info…

(null)

(null)
Godsaker som väntar på att bli monterade på en av mina nya hojjar…

(null)
Ett första försiktigt zwiftpass för några dagar sedan…

(null)
En fin grusrunda igår…

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback