En kort uppdatering…

Det har gått i ett sedan jag kom hem från Spanien, svårt att hinna med allting så bloggen har fått stå åt sidan några dagar. Jag har hunnit med ett långpass på gravelbiken med en riktigt go känsla i lördags, sedan några zwiftpass med en inte alls så bra känsla. Idag har jag ont i kroppen å huvet å känner mig allmänt konstig så vi får väl se om det är nåt skit på gång. Kvällens zwiftrace ställer jag in och bastun är påslagen, en bärs i värmen och sedan tidigt isäng så hoppas jag att allt känns som vanligt imorgon…

Jag har också inlett ett nytt spännande samarbete med  https://borascykelfabrik.se/  där jag under säsong April till Oktober kommer bygga hoj samt vara med och produktutveckla sortimentet, självklart ska alla mina privata hojjar bytas ut (förutom stålhästen från Barcelona) och jag kommer också att testa alla övriga modeller i sortimentet. Det kommer med andra ord att bli en mycket spännande cykelsommar så håll ögonen på bloggen om ni är nyfikna på sortimentet och är ni jättenyfikna redan nu så kolla in hemsidan https://borascykelfabrik.se/  som kommer kompletteras allteftersom nya produkter blir tillgängliga…

(null)
För egen del så är det mycket nytt att sätta sig in i…




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback