Lite jobb & lite Gravel…

Ny vecka som började bra med först lite jobb och sedan lite gruscykling och glädjande nog utan att jag kände mig helt slut efteråt. Ja cyklingen kändes överaskande bra faktiskt så jag vågade t.o.m slänga in en anmälan nu ikväll till Skephult Gravel som går av stapeln på lördag, jag hade ju redan innan coviden  planerat att köra den långa distansen på 160 km men nu så får jag nog hålla igen lite så jag nöjer mig med 85 km och jag tänker inte heller köra på i nåt tävlingstempo. Nä jag hoppas jag hittar en grupp att hänga på som har som målsättning att genomföra det hela på ett lungt å trevligt sätt utan stress, det låter väl som en bra idé tycker jag…
(null)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback