På benen igen…

Jag är absolut inte den starkaste versionen av mig själv just nu men jag är iallafall uppe på benen igen, idag har jag orkat med lite aktiviteter såsom ett liten cykeltur med sonsonen Casper följt av ett 45 minuters VÄLDIGT lugnt zwiftpass. Det känns oerhört skönt att vara lite aktiv igen och jag är väldigt tacksam över att jag har det så bra som jag har det, att återhämta sig från en influensa är definitivt inget att gnälla över jämfört med hur miljontals människor har det i världen just nu. Jag kommer definitivt tillbaka och jag hoppas också det gäller så många som möjligt av alla de som är drabbade av betydligt värre saker…

(null)

(null)
En kort tur i skogen med Casper

(null)
När vi kom hem satt syrran bakom lås & bom 😅

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback