Skit, skit, skit…

Jag har ju känt mig krasslig å förkyld en längre period nu förutom under påskhelgen då det kändes som att jag började tillfriskna igen, t.o.m såpass att jag körde ett zwiftrace i söndags som jag ju dessutom lyckades vinna...

Under förkylningsperioden har jag självklart testat mig (med negativt resultat) men inatt blev jag kraftigt sämre igen med feber, kraftig hosta å sprängande huvudvärk. Ett nytt test imorse visar tyvärr att nu är det min tur att prova på det här med covid, det tog ett bra tag för mig att åka dit men det går väl inte att undvika det oundvikliga helt enkelt…

Jag som trodde att med en riktigt bra träningsvinter i ryggen så skulle dethär bli en kul cykelsommar, ja sommaren har ju visserligen knappt börjat men vi får väl se hur det här utvecklar sig…

(null)
Inget kul besked…

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback