Gravel grit’grind…

(null)
Då var prologvarvet provkört inför helgens tävlingar å det var väl inga konstigheter, ett par väldigt korta partier där man eventuellt får springa några meter men annars väldigt flackt och snabbcyklat, såpass snabbt att jag väljer att montera på aerobågar på styret. Om det gör någon aerodynamisk nytta det får vi väl se imorgon men jag gillar känslan av att liksom kunna dra sig själv framåt när man håller fram i "pinnarna"…

(null)
Så här blev det å nu är den redo för 23 km tempolopp på grusväg imorgon, har vi tur så slipper vi regnet å isåfall kör jag med ett annat hjulpar med semislick däck på. Lättare hjul å snabbare däck är ju att föredra men som sagt, det gäller ju att få fäste också…

Förövrigt så känner jag mig taggad inför helgen, axeln värker fortfarande men det är bättre än förut så det kanske går åt rätt håll. Läkaren sade ju att på fredag bör jag inte känna av något överhuvudtaget så vi hoppas på det, benen kändes pigga å fräscha när jag provkörde varvet så hoppet finns väl om att jag ska kunna göra en bra prolog imorgon. Jag startar kl 11,46 så en stund efter lunch vet vi hur det gick…



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback