Vilken fantastisk helg trots allt…

(null)

Det har gått några dagar nu å besvikelsen börjar lägga sig, det gick ju inte riktigt som planerat å på måndag får jag veta om det blir ännu en kortisonspruta eller allra helst operation av axeln så att jag blir av med smärtan å problemen för gott…
Men förutom det, vilken helg vi fick. Ren världsklass å jag hoppas verkligen att det här med grusvägscykling fortsätter att växa för det är en jäkligt kul variant av cykelsporten.
En stor eloge till alla inblandade av arrangemanget @gravelgritngrind ni har definitivt gjort ett stort avtryck i gravelvärlden 
👏👏👏
Photo från @gravelgritngrind fb sida

Kommentarer
Postat av: Robban

Jag håller med om att det var ett roligt lopp och fint arr! Undrade var du tog vägen på lördagen men förstår att axeln inte höll. Hoppas du får ordning på den snabbt!

2022-08-24 @ 08:10:43
URL: http://https://cykelgubbe.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback