Grundträning…

(null)
Efter helgens race å efterföljande vilodag så är jag back in "training mode" igen, som resterande tävlingsprogram ser ut för tillfället så är det race igen 19:e februari samt 6:e och 12:e mars. Detta ger mig gott om tid att köra ytterligare en månad med grundträning bestående av distans varvat med långa sweetspot Intervaller för att få en bra bas att peaka ifrån inför de återstående tävlingarna, eventuellt dyker det upp ytterligare något lokalt race i början på året men det återstår att se. Känslan i kroppen har förändrats markant sedan förra veckan, jag dricker mindre under träningarna och pulsen har sjunkit 10-15% genom hela registret. Det tog lite längre tid än vanligt i år men nu är jag nog på rätt spår igen…

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback