Nu tar vi helg…

(null)
Rapha Festive 500✅ och äntligen fick jag träffa @nmorasut för första gången, han är en cyklist och duktig fotograf som bor härnere och jag har följt honom på instagram länge men vi har aldrig cyklat ihop. Idag möttes vi ute på rundan och slog följe en bit vilket var kul, gå gärna in på hans insta å kolla in hans foton 👌

Jag hade egentligen tänkt köra ett pass imorgon också men jag har fortfarande lite besvär av ett skavsår i baken, så jag nöjer mig med veckans nästan 18 timmar i sadeln och tar helg redan nu. På måndag kör vi igen å då är det inte bara en ny vecka med nya möjligheter, nä ett helt nytt år står för dörren och jag hoppas det blir ett bra år och inte bara för mig. Det har varit några tunga skitår år nu rent allmänt på den här planeten, en vändning behövs på många plan…



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback