Slutspurt…

(null)
Nu är vi inne i slutspurten för 2022 och för att sammanfatta ett år med knappt några tävlingar och med en axeloperation sent på säsongen så får jag nog ändå vara väldigt nöjd, höjdpunkten är väl att det blev en fin grusvägs seger på ett stort race i Spanien i våras (La Santa Vall) i en öppen tävlingsklass. Mycket tack vare att dom "stora pojkarna" körde långa distansen och jag själv körde medeldistans sträckan, men en seger är en seger å det är aldrig lätt att vinna en cykeltävling. Speciellt inte i Spanien…

Nu går jag ju upp i H-60 klassen efter nyår och funderingar om att köra en riktigt seriös säsong maler i huvet, gravel eller mtb långlopp eller kanske lite av varje. Ja vi får väl se vad jag bestämmer mig för, jag är fortfarande väldigt "rådvill" men the Traka och Gravel Earth Series med start i Girona i slutet av April lockar väldigt mycket och för att slå två flugor på smällen samtidigt så kanske jag kollar in bostadsmarknaden där om jag ändå är på plats. Det är ju trots allt ett jäkligt nice område att bo å leva i…

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback