Det blev inget zwiftande idag…

Jag vaknade till kanonväder imorse samtidigt som jag kände av det hårda zwiftracet från igår i kroppen, så… dagens planerade zwiftrace flyttades snabbt fram till imorgon istället till förmån för ett tvåtimmars njutpass på grusvägar idag. Det blev en sväng förbi den gamla medeltida byn Pals och vips så fick jag ännu en plats att komma tillbaka till, jag skulle nog kunna bo här en hel livstid och det skulle ändå inte räcka till för att upptäcka allt som finns här. En bra insikt från denna här vinterns resa är att det finns all anledning att komma tillbaka till Katalonien och Emporda regionen…

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback