Gravelbonanza…

Har haft en riktigt fin dag på grusvägarna runt Girona idag, ca 60 cyklister gav sig av i morse med målsättningen att njuta av första "halvleken" innan det bjöds på en god lunch på doskiwis bryggeri i Rupia, sedan blev det som vanligt på vägen hem att när det inte är tävling så är det alltid tävling. Full fart hemåt på små fina grusvägar och en hel del singeltracks som hade passat in på vilket mtb lopp som helst. Roligast av allt var ändå att få träffa och cykla ihop med Enrico "Kiko" Belle, mästaren och hantverkaren som handbyggt min nya stålram, idag var vi "teamkompisar" och fick en trevlig pratstund innan farten trissades upp på hemvägen…

Nu ska jag packa ihop å förankra alla lösa saker i husbilen å sedan blir det imorgonbitti avfärd ut på landsbygden och till den lilla lila byn Bellacaire de Emporda. Där kan jag cykla grusväg å sedan sitta under mitt olivträd å bara lukta på blommorna likt tjuren Ferdinand…

(null)
The "gubbs" on Belle bicycles…

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback