Heja Sverige…

Vinter OS pågår tydligen för fullt och det går riktigt bra för Sverige ju, för min egen del så skippade jag dagens deltävling i zwift ZHR masters serie och drog ut på en tiomilare landsväg istället och OS till ära så åkte de svenska färgerna på idag…
 När temperaturen säger kortbyxor och solen lyser från en klarblå himmel så tappar jag lite fokus helt enkelt och det blir svårt att fullfölja planen med ett zwiftrace i veckan, men halvvägs på dagens runda och efter ett kort kaffestopp i Girona så väntade klättringen upp över El’s Angels och där fick jag till ett par 10 minutets block med 40x20 intervaller så lite hårdkörning blev det ju ändå tillslut och jag räddade upp åtminstonde lite av dagens målsättning…

(null)
Heja Sverige…

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback