Dax att stå upp…

Det är sällan jag blandar in politik i mina blogginlägg men i nuläget så tror jag att det är av oerhörd vikt att ALLA står upp för Ukraina och för världsfreden, vi är en bit in i det andra årtusendet och det som händer nu borde inte få hända. Efter ett kaotiskt presidentval för nåt år sedan blev vi efter mycket om och men av med den stora clownen i väst och nu är det hög tid att dåren i öst även han "entledigas" från sin position…

Jag är ingen analytiker av rang men demokratin i världen har ändå gått framåt de senaste årtiondena och kanske, kanske, kanske… finns det en chans att Putin skjutit sig själv i foten denna gång. Visst, det finns fortfarande ett litet fåtal nationer som håller på honom men det är betydligt färre än för bara något år sedan och kanske vågar man tro på att omvärlden sakta håller på att förändras till det bättre, trots omständigheterna… Eller kanske just på grund av omständigheterna… Jag tror att vi är många på planeten som tycker att det räcker nu, först ett jävla virus som härjar runt och sedan det här. Det får vara nog nu och det är dax för ALLA att säga ifrån…

(null)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback