Helt själv…

Ja då har Madde flugit hem å jag är helt själv på plats i Girona, nu blir det full fokus på cykling den tiden som jag är kvar här och som jag nämnde igår så kommer jag att träna en hel del ihop med andra duktiga cyklister under denna period…

Men inte imorgon, prognosen lovar 25 grader och sol så jag tänkte passa på att provköra tävlingsvarvet till La Santa Vall Gravel Race som jag ska vara med på den 6:e mars, jag har rutten på GPS och med en liten transportcykling fram å tillbaka till startplatsen så blir det ett fint distanspass i värmen imorgon…
(null)
Prognosen ser bra ut långt fram i tiden men framförallt imorgon kan det ju bli lite svettigt 🥵 

(null)
Här har vi rutten å med lite transport på toppen av detta så blir det en riktigt bra grusrunda…

(null)
Här är min camp för de närmaste veckorna, en inhägnad husbilsparkering mitt i city med tillgång till ström, toa ,tömning&fyllning av färskvatten samt Wi-Fi för 15 euro dygnet 
👌👌👌

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback