Materialvård & relax…

Vilodag, proviantering, förflyttning och lite materialvård ja det är vad denna dagen handlar om. Efter 12 dagar på en betongparkering i Girona så behöver både kläder å cykel tvättas å ställplatsen här i Bellacaire de Emporda har alla faciliteter man kan önska sig, visserligen har jag ju kunnat duscha i husbilen men man blir ju lite snål med vattnet när man bor i husbil så ikväll blir det nog att göra slut på varmvattnet här på campingen/ställplatsen. En riktigt lång å varm dusch helt enkelt…

Imorgon ska jag börja "beta av" en av alla de grusvägsrutter som jag laddat ner från komoot, 17 olika rutter har jag lagt upp i gps:n som alla utgår härifrån och på det så har jag ju ett race på söndag också så jag har lite att stå i innan det blir dax att åka hemåt svedala igen...

(null)
Cykel & tvätt på tork…

(null)
Å gubbe i viloläge…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback