Zwift…

Prognosen höll vad det lovade, regn blev det och inte bara ute i verkligheten, det kom några droppar i den virtuella världen också men under husbilens markis höll jag mig torr å varm. Förutom svetten då, för den flödade rejält under mitt race, jag lyckades bli fin 3:a i hårt motstånd i A klassen och fick därmed en hel drös med nya rankingpoäng…

Trots detta så är jag tack vare zwifts algoritmer åter nere i B klassen efter dagens race och inget fel med det, en 58 åring skall inte vara A åkare för då är det något fel med systemet tycker jag. Nu får vi väl se hur länge detta varar…

Imorgon väntar finväder igen men förmodligen kör jag ännu ett zwiftrace för att få till ett par riktigt bra dagar med hög puls, på onsdag kör jag en lugnare grusvägsrunda och sedan är det dax att köra ner Madde till Barcelona flygplats på torsdag. För min del blir det då en vilodag och när jag släppt av Madde så kör jag tillbaka norrut men då till Girona där jag tänker stanna åtminstonde fram till 27:e februari och the Servicecourse gravelbonanza som jag ska köra. Sedan får vi se vart jag tar vägen…

(null)
Fick till ett bra race idag…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback