Grus äventyr…

Imorse blev det ett litet graveläventyr med betoning på just ÄVENTYR med fru Olsen, strax över 50 km med grus å stig fick vi ihop och med en medhavd frukost halvvägs ut på rundan fick vi en mycket trevlig å fin start på dagen…

Imorgon kör vi vidare mot Öland å det blir väl nåt halvdant "gnetpass" imorgonkväll har jag tänkt mig, typ några halvlånga sweetspottare innan jag tar mig en vilodag på Tisdag för sedan är det ju "Fyr till Fyr" på grusvägar som gäller på Onsdag. Strålande väder och 20 mil grusväg genom öländsk natur och dessutom massor av fika, vad kan gå fel med det…

(null)
Idag blev det "bara" 50 km men fint ett äventyr likaväl…

(null)
Hmmm, är vi verkligen rätt…

(null)
Jodå, vi är på rätt väg…

(null)
Bara över bron här å sedan bort en bit på stigen däröver. Sedan kommer en grusväg, jag lovar…

(null)
Vi gav oss iväg imorse med matsäck så frukosten satt som en smäck halvvägs ut på rundan…

(null)
Dagens frukostställe…

(null)
Nöjd gubbe…

(null)
Mindre nöjd gumma 🤪


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback