Något på spåren…

(null)

Hej govänner, äntligen nåt på spåren som kanske kan förklara varför jag alltid sover dåligt och ofta är onormalt trött…

Jag gjorde ju en fullständig hälsokontroll för ett tag sedan på vårdcentralen med div provtagningar men där visade alla värden att allt är ok (förutom extremt låg puls) men det sistnämnda är nog ganska normalt egentligen för en vältränad person, det ska för säkerhets skull följas upp med mätning under ett dygn men inga restriktioner på hur jag ska leva fram tills jag genomför mätningen så "so far so good"

Jag har också haft värk i nacke å höger skuldra/axel fram å tillbaka under flera år utan att få någon ordning på det hela men nu med hjälp av min helt förnämliga privata sjukförsäkring så fick jag tid hos ortopeden på IFK kliniken i Gbg redan idag efter att ha ringt in igår, läkaren hittade direkt en skada/defekt på höger axel och efter en magnetröntgen på tisdag nästa vecka så får vi se om det räcker med kortisonspruta eller om det blir operation. Oavsett så ska det gå att åtgärda och eftersom jag ofta sover på höger sida/axel så är det troligtvis smärtorna som gör att jag sover dåligt och då självklart också blir väldigt trött på dagarna.

Ja olika problem kan ju ha samma orsak ibland och det känns bra att äntligen vara nåt på spåren och få den hjälp man behöver…

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback