Nu tar jag helg…

Efter en lång å tuff vecka är det äntligen dax att ta helg och efter gårdagens 16 timmars dag där vi körde t.o.r Sandviken för att leverera ett stort lass cyklar till bröderna Palmberg för uthyrning på Högsbo bruk så känns det extra gott att kunna gå hem redan efter lunch idag…

Men det var fullt tryck på cykelfabriken ända in i det sista även idag vill jag lova, det är många kunder som väntar på sin cykel och nästa riktigt stora leverans blir till skistar koncernen som även dom tar delar av sin "uthyrningsflotta" från oss, bl a ett gäng fina endurohojjar…

(null)
Det gick även iväg en stor leverans med handskar å tröjor till skistar idag så det är inte bara hårdvara vi jobbar med, de mjuka delarna finns också med i programmet…

Vad händer i helgen då, jo vi har precis anlänt en liten fricamp i skogarna utanför Bottnaryd där jag ska köra Rallarloppet på söndag. Det är efteranmälan som gäller å målsättningen är väl att ha kul i skogen å att få till ett bra träningspass, Madde stannar kvar här å njuter av solen på söndag å jag cyklar tillbaka från målgången i Hallby vilket ger mig ytterligare ett par mils cykling, låter i mina öron som att det blir en riktigt bra söndag…

(null)
Här står vi bra under helgen å imorgonbitti blir det förhoppningsvis kaffe nere på bryggan…

Lite annat kul från veckan som gått, jo i tisdagskväll var jag iväg med kompis Börje nere i Göteborg å kollade in Whitesnake å det är väl först nu som tinnitusen börjar släppa. Fullt ös med andra ord, även efter jobbet…
(null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback