Det blir inte alltid som man tänkt sig…

(null)
Igår vaknade jag till den här utsikten och tänkte direkt lite uppgivet att det blir nog inget cyklat idag men strax efter lunch slutade regnet och den kraftiga vinden gjorde att det snabbt torkade upp, det blev ett snabbt ombyte och sedan lika snabbt ut på cykeln för ett par tre timmars rull. 
Tyvärr kände jag bara efter någon kilometer att varken ben eller huvud ville vara med på någon längre cykeltur, det fick istället bli ett kort återhämtningspass på en timme där jag kollade in några småbyar längs kusten en liten bit härifrån….
Ja, det blir inte alltid som man tänkt sig men kroppen får bestämma å igår ville den helt enkelt inte vara med…

(null)

(null)

(null)
Hittade dock en riktigt mysig lite by som jag definitivt ska återkomma till en solig å varm sommardag någongång i framtiden…

(null)
Idag ser det likadant ut som igår så vi får väl se vilka överraskningar det bjuds på, hoppet är väl det sista som överger mig…

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback