Det närmar sig…

Jag är inne på "slutklämmen" här nere och efter hela fem månader i Spanien så återstår nu bara knappa tre veckor innan hemfärd, jag kommer definitivt att sakna Emporda regionen och det extrema utbudet av små fina grusvägar. Just här i det relativt lilla området har jag spenderat totalt tre månader och i stort sett kört olika rundor varje dag, jag skulle fortfarande knappt hitta runt utan GPS så det är sjukt vilket utbud det finns…

Men… det ska bli väldigt skönt att komma hem till Sverige och familjen igen och efter framgången i helgen så känner jag att ett litet sug efter att få tävla igen börjar gro, det får nog bli nåt eller några långlopp i sommar och som huvudmål får nog den svenska deltävlingen i UCI:s nya world tour gravelserie stå och hägra där framme i augusti. Det är en tredagarstävling som arrangeras i Halmstad och där lördagens race gäller för kval till Gravel World Championship och det gäller alla åldersklasser, det blir nåt att se fram emot…

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback