Innecykling ute…

Ja faktiskt, zwift klassas väl egentligen som innecykling men igår och idag har det varit riktigt skitväder så efter gårdagens vilodag blev det idag ett zwiftrace ute under markisen på husbilen. Det blåste också ganska kraftiga vindar så stormlinorna fick användas för att fästa markisen i ett träd precis utanför husbilen. Jag körde Tour de zwifts etapp två och körde in som 37:a av strax över 1000 startande, det var första zwiftpasset på en månad och med tanke på det ett helt ok resultat. Det märks att man tappar form när man inte kör regelbundet…

I och med dagens race så är ännu en 15 timmars vecka avverkad och på den veckodosen har jag väl legat ganska stadigt nu i snart ett halvår så även om den absoluta formtoppen ligger långt fram i tiden så känner jag att jag har byggt upp en riktigt bra grund att utgå ifrån när jag kommer hem…

(null)
Utsikten från husbilen igår då det kom 50 mm regn under dagen…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback