Jag hann precis…

Det är lite instabilt väder för tillfället och idag klarade jag mig med precis från regnet då jag körde en sexmilarunda mellan skurarna, det slutade droppa när jag stack ut och det började igen när jag svängde in på ställplatsen. Nu verkar det som att det blir uppehåll två dagar innan det brakar löst igen och isåfall kör jag ett par längre pass de kommande dagarna. Det gäller att vara lite flexibel och ta tillvara på tillfällena liksom.

Jag är på gång att byta location också men har inte riktigt bestämt vart och när jag drar härifrån, mot slutet av veckan utlovas rejäla skyfall igen och om söndagens prognos om hårda vindar och 77mm regn håller i sig så gäller det nog att parkera på rätt ställe…

(null)
Hoppas på ett par uppehållsdagar nu så att jag får cykla mig rejält trött, de e inget kul att sitta isolerad i en husbil helt själv…

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback