Några lugna dagar…

Idag har jag inte cyklat något alls och imorgon blir det på sin höjd en kort sväng på eftermiddagen för att inte stelna till helt inför söndagens race, på tal om racet så fick jag pm å startlista på mailen igår och det visade sig att jag är anmäld i fel klass eller rättare sagt dom har placerat mig i fel klass. Nu är det inte olika åldersklasser jag talar om utan distansen, jag har anmält mig till det långa 105 km racet men i startlistan är jag placerad i den kortare 55 km distansen…

Först blev jag sur å tänkte att fan va det ska strula men efter en stund så var jag inte ens säker på att jag bryr mig om att byta distans när jag kommer dit, jag är väl påverkad som så många andra av all skit som händer i världen och det är väl inte konstigt att man tappar fokus, deppar ihop å längtar hem…

Jag är iallafall inte taggad till tusen längre på att köra ett stenhårt och långt gravelrace som kräver att man är fullt förbered å fokuserad på uppgiften, jag åker nog dit och genomför den kortare varianten bara för att få nåt annat att tänka på över helgen utan att köra skiten ur mig. Det kräver ju heller ingen speciell uppladdning eller planering för att genomföra ett par timmars race…

(null)
En av dom jag längtar hem till och hade det inte varit för att min son Charlie bokat flyg och ska möta upp mig här om några veckor så hade jag nog kört hemåt redan nu…

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback