Nu tar även jag helg…

Ja, efter fem dagars cykling i rad så tar även jag helg. Åtminstånde imorgon då prognosen visar riktigt ruskväder med upp till 50 mm regn, det ser ut att bli en lång lördag i husbilen med dator och streaming av div serier och sedan får vi väl se hur lågtrycket utvecklar sig. Jag är beredd på att flytta på mig och har kollat vädret på olika orter från Nerja ända nere söder och upp längs kusten hit till norra Spanien, men tyvärr ser det lika illa ut överallt den kommande veckan så det är väl bara att "sitta still i båten" och hoppas på det bästa…

(null)
Dagens runda på 50 km grusväg…

(null)
En inte allt för rolig prognos den kommande veckan med hårda vindar & mycket regn…

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback