GrusRunda nr 2…

Idag blev det lite kortare än igår, 55 km stannade mätaren på och 2,30 i tid så jag håller mig mellan de planerade 2-3 timmar om dagen. Det är ganska varierat underlag på grusvägarna och bitvis kan det bli riktigt stökigt så snittfarten blir ofta ganska beskedlig. Åtminstånde de gånger när jag vill hålla en låg intensitet, å det vill jag ju oftast då jag inte har några speciella ambitioner tidigt på sässongen. En bra å stabil grund är vad jag fortfarande fokuserar på så spetsar jag till det hela senare fram i sommar…

(null)
Sväng nr 2…

(null)
Idag var det mulet å rått när jag stack ut, det verkar tyvärr som att det ska va lite sämre väder över helgen men tempen håller sig ju på tvåsiffrigt så det är trots allt helt ok…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback