Ruta tres…

Den tredje rundan gick norrut ut över Emporda slätten och innehöll inte många höjdmeter, en hel del små fina asfaltsvägar gjorde också att snittfarten blev lite högre dag och det är faktiskt riktigt kul att köra nedladdade rundor med gps. Man vet aldrig vad som väntar å varje dag blir en överraskning, 65 km blev det och 2,38 i tid tog det så jag håller mig inom ramen för vad jag planerat…

Terrängen här innehåller allt, norrut är ett slättlandskap och västerut är naturen böljande med skogar å dalar. I syd/sydväst finns det lite högre kullar med höjdmeter som aldrig tar slut för den som är sugen på riktig klättring…

(null)

(null)
Fick även en punka idag på bakhjulet å "geggan" kletade ner halva hojjen, tog mig hem utan problem så det där med slanglöst å punkteringsvätska funkar ju bra men det blev en ordentlig rengöring efteråt…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback