Sista veckan…

Igår gick jag in på min sista vecka här nere och imorgon ska jag äntligen köra ner å hämta upp min son Charlie på flygplatsen i Barcelona, det ska verkligen bli kul med lite sällskap de sista dagarna.
 Gårdagens cykling blev en fin 115 km lång runda på blandat underlag med gravelhojjen och med över 12 timmars träning på tre dagar så väljer jag idag att bara ta en kort "cofferide" bort till den lilla byn Pals, sedan återstår det bara några lugna svängar med Charlie innan vi kör hemåt med start på onsdag nästa vecka och några dagar stillasittande "vila" i bilen på vägen hem kommer göra gott för jag känner mig lite trött å sliten nu. Sedan längtar jag faktiskt att få komma hem till "paincaven" och få börja köra lite zwift regelbundet igen, nästan lite sjukt va…
🤪

(null)
Vaknade till en fin soluppgång igår…

(null)

(null)
115 km å 1300 hm på blandat underlag…

(null)
Sista 30 km längs den spektakulära kustvägen upp mot Saint Feliu de Guixols…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback