Då kör vi igen…

Ny vecka och full fart, ja det är mycket just nu på alla plan. Full fart i cykelfabriken och likaså i livet i allmänhet. Helgen spenderades här hemma med två av barnbarnen som bott över sedan i fredags, en ettåring och en sexåring innebär inte mycket vila men kul har vi haft det på alla plan…

I torsdags byggde jag färdigt min nya mountainbike, en BCF hardtail fullt utrustad med sram xx1 och axs växelsystem. I väntan på Sid:s lättaste wc gaffel så kör jag tillfälligt med en ultimate 35mm/120 slaglängds gaffel och nu efter de första testrundorna så funderar jag faktiskt skarpt på att behålla den. Den väger visserligen lite mer men komforten och stabiliteten är betydligt bättre så här får jag ta mig en riktig funderare på hur jag ska göra…
(null)
Första testrundan i fredags…

(null)
Hann också med en fin grusrunda i lördags…

(null)
Å igår lite fartlek i skogen med bl.a. ett pb på ett segment ute på "björkehovs oranga"

I eftermiddag hoppas jag hinna/orka med ett lite lägre grusvägspass och sedan blir det vilodag imorgon som uppladdning inför onsdagskvällens Masters cup på zwift…





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback