Pollentrött…

Jag är extremt trött i kroppen av pollen för tillfället, ögonen rinner och luftrören känns som sandpapper. Igår var jag tvungen att vila en timme innan jag ställde mig på startlinjen nere i garaget för att köra den första deltävlingen i Masters SA Autumn Series, ja arrangören är ju Sydafrika och där är det ju höst nu så därav namnet. Varje onsdag fram till 22 juni väntar alltså stenhårda race i åldersbaserade klasser, igårkväll var vi närmare 80 startande i H-50 och det är hög klass på startfältet. För min egen del så fattades det lite watt igår jämfört med normala värden och jag fick släppa tätgruppen med en halvmil kvar till mål, jag slutade ändå på en helt ok 4:e plats och är med i matchen. Nästa onsdag kör vi igen…

Igår öppnade också anmälan till Gravel Grit n’ Grind o Halmstad 19-21 Augusti, ett tredagars race där lördagens sträckning gäller som kval till Grus Vm, skickade in min anmälan direkt så nu har man nåt riktigt kul att se fram emot…
(null)

Vi bokade också flyg till Thailand i november så nu är kommande vinter räddad, det gäller att vara tidigt ute för en lång längtan efter nåt riktigt bra är ju också en fin del av resan…
(null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback