Ingen mer glass på ett tag..,

(null)
Igår på distansrundan så körde vi på ganska ordentligt upp över det lilla "bergspasset" mellan Kapong och Phang Nga och där fick jag mig allt en liten tankeställare över vad jag behöver jobba med för att bli riktigt konkurrenskraftig på vinterns tävlingar, jag klättrade inte i närheten av den nivå jag haft här förr om åren.
Förklaringen är väl den bistra sanningen att senast jag körde en vintersäsong här nere så vägde jag in på 69-70 kg och i nuläget ligger vikten på 76 kg.
Detta är ett känsligt ämne men sanningen den att om jag vill vara med i matchen på de kuperade tävlingarna i vinter så måste jag slimma ner mig några kilo, ingen mer glass på ett tag alltså…

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback