Nytt race på programmet…

Då har ännu ett race dykt upp i vinterns tävlingsprogram nere i Thailand, det är GFNY world series som har en av sina deltävlingar i Krabi den 26:e februari. Jag anmälde mig på "stuts" till den långa sträckan på 135 km å 2150 hm vilket är den officiella tävlingen, det finns en kortare bana men då bara som motionslopp utan resultatlistor. Tävla på riktigt vill man ju å alla åldersklasser finns representerade så detta blir nåt att se fram emot…

Nu är jag alltså redan anmäld till tre riktigt stora race i vinter vilket är rekord såhärpass tidigt, normalt sett dyker inte anmälningarna upp förrän bara några veckor innan racet går så jag räknar kallt med att det fyller på med ännu fler tävlingar och att jag får fullt upp i vinter…
(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback