Intervaller…

Vi är ett gäng Borås cyklister som leker lite med zwift å försöker lära oss alla funktioner, vi har skapat en klubb å kör gemensamma grouprides med Discord så att vi kan prata med varandra under tiden. Riktigt kul faktiskt med lite social inriktning trots att vi alla sitter utspridda i stan å cyklar i våra källare, garage och vardagsrum.

Igår testade vi för första gången att köra ett intervallpass med 2x5 st 90 sekunders å fy fasiken va jobbigt alltså, jag har nog gått å blivit en "diesel" på gamla dar för att köra fort länge det har jag inga problem med. Men att köra bara lite hårdare fast uppdelat i korta intervaller med ännu kortare vila emellan, det var en annan femma…

Ja, nu vet jag iallafall vad jag behöver träna på framigenom om jag inte vill förbli en "gammal diesel" resten av mitt cykelliv…
(null)
11 man var vi igår som körde intervaller med "gummisnoddseffekt" så att vi höll ihop gruppen trots individuella olikheter i form/styrka…

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback